بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی سطح شهر

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی سطح شهر گفت: قراردادهای منعقد شده در حوزه آسفالت توانایی اجرای عملیات آسفالت معابر را در سطح شهر افزایش داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز جلسه کمیسیون، عمران، معماری و شهرسازی این شورا به ریاست حمید دغاغله و با حضور اعضای کمیسیون با دستور کار بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز برگزار شد.

دغاغله در این جلسه اظهار کرد: بررسی مشکلات شهر به ویژه پروژه‌های عمرانی در مناطق ۸ گانه شهرداری اهواز از جمله مسائلی است که در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی شهید علاف، تقاطع‌های غیرهم سطح شهید کجباف و میدان دانشگاه، پارکینگ طالقانی، بلوار صنایع و ساختمان شهرداری اهواز از جمله پروژه‌هایی مهمی هستند که در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفتند.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: هر یک از پروژه‌های بیان شده دارای مشکلات عدیده ای هستند که با بررسی‌ها و اقدامات انجام شده در طی چندماه آینده شاهد افتتاح بخش‌هایی از آنها از جمله پروژه شهید علاف، لاین جنوب به شرق به سمت پل پنجم پروژه میدان دانشگاه و همچنین تکمیل پارکینگ طالقانی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با تکمیل و اجرا شدن این پروژه‌ها ترافیک در سطح شهر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

دغاغله اضافه کرد: قراردادهای مختلفی برای آسفالت معابر در سطح شهر انجام شده است، انعقاد این قراردادها توانایی اجرای عملیات آسفالت را در سطح شهر به ویژه مناطقی که میزان آسفالت باید به طور عمده افزایش یابد را به صورت چشم گیر افزایش می‌دهد.