اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی توسط شهردار انار محکوم شد

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر انار در پیامی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند. متن پیام بدین شرح است: بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏ ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ آرى اگر کسى، به همان اندازه که […]

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر انار در پیامی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

متن پیام بدین شرح است: بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏ ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ
آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد.

مخاصمه بین رژیم اسرائیل و فلسطین جنگ ۷۵ ساله ایست که با ردیابی منصفانه ، تلاش برای نسل کشی این رژیم منحوس بر جهانیان واضح می شود و تحلیل عادلانه ی این وضعیت وظیفه ی تمام دولت‌ها و گروه‌های آزادی خواه است.

نهایت گستاخی و قانون شکنی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بود که تمام حقوق انسانی و بشری را زیر پا گذاشته و در جنگی نابرابر زنان و کودکان و بیماران را هدف قرار می دهد.

اینجانبان ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه و ددمنشانه ی رژیم صهیونیستی اسرائیل، این روز را به همه ی مسلمین و آزادی خواهان جهان و محضر امام زمان(عج) و رهبر عزیزمان تسلیت عرض نموده و پیروزی جبهه ی حق را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار

احمد میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر انار

 

shahrdaran.ir