توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت اولویت مدیریت شهری و شورا است

به گزارش شهرداران سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گذشت سه سال حمل و نقل عمومی از فعالیت شورای شهر(دوره ششم)، گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت مهم شورا و مدیریت شهری در این مدت بوده و اعضای شورا همچنان پیگیر تحقق موضوع و خرید خودروهای عمومی هستند. علیرضا […]

به گزارش شهرداران سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گذشت سه سال حمل و نقل عمومی از فعالیت شورای شهر(دوره ششم)، گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت مهم شورا و مدیریت شهری در این مدت بوده و اعضای شورا همچنان پیگیر تحقق موضوع و خرید خودروهای عمومی هستند.

علیرضا نادعلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش تعداد اتوبوس‌ها، ازدیاد تعداد واگن و توسعه خطوط مترو و همچنین برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و تاکسی) از جمله مواردی است که در این دوره کاری شورای شهر بطور ویژه به آنها پرداخته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که در دوره ششم شورای شهر چه اقداماتی به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: در موضوعات مختلف اقداماتی صورت گرفته و تلاش شده تا به کالبد شهر توجه ویژه‌ای شود همچنین در این دوره به مباحث فرهنگی بطور قابل ملاحظه‌ای ورود کرده و پرداخته شد.

نادعلی به پیگیری موضوع جمع آوری معتادان متجاهر، تلاش برای ساماندهی آنها و کاهش این آسیب اجتماعی از سوی شورا اشاره کرد و ادامه داد: ورود به مبحث ساماندهی کودکان را نیز دنبال کردیم.

سخنگوی شورای شهر همچنین موضوع پسماند و نوماند را از دیگر موارد مهم پرداخته شده در شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تا در زمان باقی‌مانده (یکسال) شورای شهر بتواند اقدامات و تصمیمات مثمرثمری برای شهروندان تهرانی به سرانجام برساند.

ششمین دوره کاری شورای اسلامی شهر تهران رسما از ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده و ۲۱ عضو دارد.

مهدی چمران (رییس شورا)، پرویز سروری، نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بابایی، سیدجعفر تشکری هاشمی، سیداحمد علوی، مهدی عباسی، مهدی اقراریان، علیرضا نادعلی (سخنگو)، احمد صادقی، حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری، میثم مظفر، زهرا شمس احسان، نرگس معدنی پور، علی اصغر قائمی، سوده نجفی و جعفر بندی شریبانی اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران هستند.