راه اندازی بازارچه‌های کوچک در ساماندهی سد معبر ارومیه راهگشاست

رئیس کمیسیون خدمات شهری ارومیه:

به گزارش شهرداران رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مردم از وجود سد معبر ارومیه سد معبر و مشاغل مزاحم در سطح شهر ناراضی هستند.

مرتضی منافی ۱۷ اردیبهشت ماه در جلسه کمیسیون خدمات شهری با گلایه از موضوع سد معبر در خیابان های اصلی و فرعی شهر و علی الخصوص خیابان های امام (ره) و عطایی گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان های فرعی کشانده و این موضوع نیز شهروندان را دچار مشکل کرده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه خاطر نشان کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متاسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به عینه مشهود است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم گفت: راه اندازی بازارچه های کوچک روز و هفتگی می تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی علی الخصوص خیابان امام (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری در سال های گذشته اقدامات بیشتری نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نبوده و باید افزایش یابد.