شهردار اشکذر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش شهرداران شهردار اشکذر در پیامی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد. متن پیام بدین شرح است: حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی وکشتار صدها نفر از مردم مظلوم غزه جنایت بزرگی بود که تمام حقوق انسانی و بشری را زیر پا گذاشته و […]

به گزارش شهرداران شهردار اشکذر در پیامی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی وکشتار صدها نفر از مردم مظلوم غزه جنایت بزرگی بود که تمام حقوق انسانی و بشری را زیر پا گذاشته و اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.

بی‌تردید جنایات رژیم جعلی اسرائیل در به خاک و خون کشاندن ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، خشم امت اسلامی را در پی خواهد داشت، خشمی که گریبان صهیونیست و استکبار جهانی را خواهد گرفت و آن‌ها را به ورطه‌ نابودی خواهد کشاند.

اینجانب شهردار اشکذر ضمن تسلیت شهادت مظلومانه صدها تن از کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع غزه توسط اشغالگران قدس، جنایات وحشیانه‌ این رژیم غاصب ، کودک‌کش و صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت خود را از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین اعلام نموده و از خداوند قادر متعال پیروزی جبهه‌ مقاومت و نابودی کامل مستکبران عالم را مسئلت دارم.