طرح شهردار مدرسه فرصتی برای آینده سازی

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد در جلسه با برخی مدیران مناطق شهرداری بیان کرد: طرح شهردار مدرسه فرصتی برای آینده سازی و تربیت مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر، ولایتمدار، آشنا به حقوق و وظایف خود برای اداره آینده ایران اسلامی است.

به گفته فاطمه زارع، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد، این طرح با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور آغاز می شود.

وی افزود: اجرای طرح شهردار مدرسه، با هدف یادگیری کار گروهی و مشارکت جمعی دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با وظایف شهرداری و چگونگی مدیریت در منطقه اجرایی می شود.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد خاطر نشان کرد: شهردار مدرسه میتواند هم افزایی خوبی با حوزه خدمات شهری شهرداری نیز داشته باشد، همچنین در راستای فرهنگ‌سازی و اموزش شهروندی، شهردار مدرسه میتواند منشاء توانمندی جهت تحقق این موضوع باشد.

وی در پایان گفت: مدیران توجه داشته باشند برگزاری برنامه های متناسب با نیاز های واقعی دانش آموزان، رضایت مندی آن ها را افزایش می دهد و افراد را به مشارکت در برنامه های طرح شهردار مدرسه ترغیب می کند.