تقدیر نوجوانان شهرستان اشکذر از شهردار و شورای اسلامی شهر اشکذر

تعدادی از نوجوانان دبیرستان لقمان حکیم به نمایندگی از نوجوانان شهرستان با حضور در دفتر شهردار اشکذر از پیگیری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تدفین شهید گمنام هجده ساله عملیات خیبر در پارک بزرگ شهر اشکذر تقدیر نمودند.

به گزارش شهرداران، تعدادی از نوجوانان دبیرستان لقمان حکیم به نمایندگی از نوجوانان شهرستان با حضور در دفتر شهردار اشکذر از پیگیری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تدفین شهید گمنام هجده ساله عملیات خیبر در پارک بزرگ شهر اشکذر تقدیر نمودند.

در متن این دانش آموزان خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر آمده است.

خادم الشهید جناب آقای مهندس احمد دهقان منشادی، شهردار محترم شهر اشکذر

عرض سلام ،خداقوت و قبولی عبادت بزرگ تکریم شهید گمنام را از ما نونهالان و نوجوانان شهرستان اشکذر پذیرا باشید.

حقیقتا جدیت ، پیگیری و تمام تلاش های شما و همکارانتان در شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تدفین شهید گمنام هجده ساله عملیات خیبر در پارک بزرگ شهر بزرگترین پیامی که دارد این است که مسئولین شهری ما به این نکته واقف اند که در کنار جسم و پیکر شهر باید به جان و روح شهر هم پرداخت.

بله در کنار کارهای سخت افزاری، عمرانی و آبادانی ظاهر شهر که خود وظیفه مهمی است باید به کارهای متعالی و نرم افزاری برای هویت بخشی به شهر اقدامات جدی داشت، که حضور شهید گمنام در پارک بزرگ شهر خود یک حرکت زیربنایی بر این امر مهم است و این حرکت نماد هویت ملی مذهبی مردم شهرستان اشکذر در مقابل همه آنهاست که به شهر و این محیط تفریحی پا می گذارند .

قطعا این حرکت با برکتِ حضور شهید و تأسیس یادمان شهید گمنام و جدیت بخشیدن به کارهای فرهنگی پارک بزرگ شهر، که درخواست جدی مردم شهرستان اشکذر برای بزرگ ترین محل تفریحی خود است نشانه ی اهمیت دادن به روح و جان شهر است.

اینکه خانواده ها علی الخصوص نسل نونهال و نوجوانی که برای نشاط و ورزش به پارک می آیند با زیارت مرقد این شهید گمنام عزیز شکرانه امنیت و آرامش خود را عملا به جا می آورند، توفیقی است که به واسطه این کار خیر نصیب همه شده است.

در آخر جا دارد از تمام مردم قدر شناس شهرستان اشکذر، ائمه جمعه،فرماندار ، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان و تیم قوی رسانه برای برنامه های متعدد این شهید گمنام عزیز تقدیر و تشکر نماییم.