گره گشایی از مشکلات قزوین با رویکرد مدیریت ارشد استان

فرماندار قزوین گفت: مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال حل مشکلات بوده و با بهره گیری از ظرفیت ها و تعامل با شورا و شهردار برای ساختن شهری با زیست مطلوب عزم جدی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین، فرماندار قزوین گفت: مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال حل مشکلات بوده و با بهره گیری از ظرفیت ها و تعامل با شورا و شهردار برای ساختن شهری با زیست مطلوب عزم جدی دارد.

عباس کاظمی فرماندار در جلسه اعضای شورای شهر و شهردار با استاندار و معاونان استاندار که سه شنبه شب در صحن شورا برگزار شد اظهارداشت: برگزاری این جلسه نشان می دهد مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال حل مشکلات بوده و قرار است با بهره گیری از ظرفیت مدیریتی برای ساختن شهری با زیست مطلوب تلاش شود. وی افزود: بهترین راهکار این است که در تعامل و گفتگوهای نزدیک میان مدیران شهری و استانی باید برای گره گشایی از مشکلات همت کنیم.

فرماندار قزوین یادآورشد: رویکرد مدیریت ارشد استان با اتکا به ظرفیت های کلان استان بسیار دقیق و با اشراف کامل است و نکاتی که یادآوری شد این تعامل را نشان می دهد.

کاظمی بیان کرد: درخصوص فرودگاه نکاتی وجود دارد که باید مجموعه شهری پیگیر این موارد باشد تا رفاه مردم بیشتر شود. وی گفت: اگر جلسات تعاملی استاندار و شورای شهر بیشتر شود و رویکرد مدیران حل مسئله باشد بدون تردید گره ای نیست که نتوانیم باز کنیم.

کاظمی اظهارداشت: موضوعات شهر قزوین و بافت فرسوده و تاریخی به ما تفویض اختیارشده و بازار سنتی ومیدان تره بار و ورودی شهر و ترافیک از مسائل مهمی است که باید برای آن تدبیر کنیم.

فرماندار قزوین افزود: در ترافیک شهری با حجم سنگینی مواجهیم که باید با تدبیر و برنامه ریزی آن را حل کنیم. این مسئول یادآورشد: در گذشته تجمع زیادی برای حل مشکلات شهرک اندیشه داشتیم که با درایت استاندار و مدیران استان این چالش برطرف شده و بایستی در سایر مناطق مانند عظیمیه نیز این مشکلات را برطرف کنیم تا رضایت مردم جلب شود. کاظمی اظهارداشت: کمبود زمین در قزوین حاد شده و حل آن نیزامند برنامه ریزی کارشناسی و اقدامات اساسی است.

فرماندار قزوین در ادامه گفت: در سطح کلان کشور جلسه سران قوا بسیار موثر و آرام بخش بوده و رسیدگی به مسایل راهبردی کشور را تسریع کرده که در استان هم باید از این مدل استفاده کرده و با جلسات مستمر و بهره گیری از ظرفیت های استانی برای رفع مشکلات تلاش کنیم. وی بیان کرد: نباید از وضع موجود راضی باشیم بلکه لازم است با کمک همدیگر برای بهبود شرایط اقدام کنیم.