روزی پویا برای شهردار و اعضای شورای اسلامی در شهر بوئین زهرا

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از روند پیشروی پروژه آرامستان شهرداری بوئین زهرا و حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در بین تلاشگران حوزه فضای سبز مجموعه گردشگری امام علی(ع) در آستانه روز کارگر و حضور شهردار،ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی در مدرسه شهید اکراد چگینی جهت قدردانی از معلمان در آستانه روز معلم .

به گزارش شهرداران، روزی پویا برای شهردار و اعضای شورای اسلامی در شهر بوئین زهرا با بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از روند پیشروی پروژه آرامستان شهرداری بوئین زهرا و حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در بین تلاشگران حوزه فضای سبز مجموعه گردشگری امام علی(ع) در آستانه روز کارگر و حضور شهردار،ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی در مدرسه شهید اکراد چگینی جهت قدردانی از معلمان در آستانه روز معلم .

طی مراسمی صبح امروز مهندس زارعی شهردار بوئین زهرا،سرکار خانم سیده همیرا کاتوزی ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوئین زهرا به همراه دیگر مسئولین به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و گرامیداشت مقام معلم با حضور در جمع دانش آموزان و معلمین این روز را پیشاپیش تبرک گفته و ار جمعی از آنان تقدیر و تشکر کردند و در ادامه با حضور در مزار شهدای شهر بوئین زهرا و اهدا گل به مقام شامخ این عزیزان این روز را گرامی داشتند.

مهندس زارعی شهردار بوئین زهرا به همراه ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر از روند پیشروی دیوار کشی محوطه بیرونی آرامستان جدید بازدید به عمل آوردند.

مهندس زارعی شهردار بوئین زهرا در این رابطه افزود:کارگران قشر زحمت کش جامعه هستند و مبایست به نحو شایسته از آنان قدردانی نمود. در همین راستا به منظور قدردانی از زحمات این قشر تاثیرگذار تیم مدیریت شهری با حضور در مجموعه گردشگری امام علی (ع) از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.