برگزاری بیش از هفت هزار برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش شهرداران، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: طی سال گذشته هفت هزار و ۱۷۵ برنامه مختلف فرهنگی اجتماعی با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته شده برای بیش از ۲۶۹ هزار  و ۴۱۵ نفر در قالب برنامه های مختلف برگزار شده است. وی برگزاری این برنامه ها را به دو صورت مجازی و […]

به گزارش شهرداران، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: طی سال گذشته هفت هزار و ۱۷۵ برنامه مختلف فرهنگی اجتماعی با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته شده برای بیش از ۲۶۹ هزار  و ۴۱۵ نفر در قالب برنامه های مختلف برگزار شده است.

وی برگزاری این برنامه ها را به دو صورت مجازی و حضوری عنوان کرد و افزود: برنامه ها بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته به صورت مجازی از مجرای کانال های فرهنگسراهای بوستان قرآن، کوثر و کوجوار و یا حضوری برای مخاطبان و علاقمندان برگزار شد.

رشتبری برنامه های قرآنی، هنری و صنایع دستی، مشاوره های سلامت و روانشناسی، آموزش های زبان و هوش، برنامه های مناسبتی، کتابخوانی و ارائه مطالب و محتواهای مجازی برای مخاطبان را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که سال گذشته برگزار شد.

وی بیشترین مخاطبان برنامه های فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۷ را برنامه های کارگاهی با بیش از ۹۲ هزار نفر عنوان کرد که به صورت مناسبتی برگزار می شوند و در ادامه افزود: برنامه های قرانی نیز در میان شهروندان و ساکنان جنوب غرب تبریز مقبولیت بالایی داشته و ۱۸ هزار نفر شرکت کننده داشته و در این میان برنامه های کتابخوانی نیز با ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر مخاطب جزو برنامه های پر اقبال است.

شهردار منطقه به برگزاری ۹۱۰ دوره هنری اشاره کرد که زمینه ای برای اشتغالزایی و خودکفایی بانوان بوده و افزود: فرهنگسراهای شهرداری منطقه هفت در حوزه فضای مجازی و تولید محتوا نیز فعالیت گسترده ای داشته و طی سال گذشته دو هزار و ۴۵۰ برنامه مختلف به صورت داده برای ۱۴۳ هزار و ۴۹۵ نفر مخاطب برگزار کرده است.