ماموریت بسیج در ادارات تربیت کارمند تراز انقلاب است

جلسه مشترک تعاملی فرماندهان پایگاههای بسیج شهرداریهای شهرستان دماوند با حضور فرمانده بسیج استانداری تهران  به میزبانی پایگاه بسیج سردار شهیدقربانعلی  نبی قنبری شهرداری آبسرد برگزار گردید.

ماموریت بسیج در ادارات تربیت کارمند تراز انقلاب است

به گزارش شهرداران، جلسه مشترک تعاملی فرماندهان پایگاههای بسیج شهرداریهای شهرستان دماوند با حضور فرمانده بسیج استانداری تهران  به میزبانی پایگاه بسیج سردار شهیدقربانعلی  نبی قنبری شهرداری آبسرد برگزار گردید.
فرمانده بسیج ادارات شهرستان  در این نشست بر لزوم هماهنگی بیشتر شهرداریها در تقویت پایگاههای بسیج تاکید نمودند.
بهره گیری از ظرفیتهای موجود  تجهیزاتی و نیروی انسانی در شهرداریها در ماموریتها و برنامه های جهادی  میتواند نقش بسیج را پررنگ تر نمایان سازد.
توجه  و اهتمام شهرداران و مدیران مجموعه به بسیج  میتواند در افزایش خدمات دهی بهتر و بیشتر به مردم موثر باشد
سرهنگ پاسدار سراج فرمانده بسیج استانداری تهران  در این جلسه بر لزوم تلاش فرماندهان پایگاههای بسیج در موضوع امر به معروف و عفاف و حجاب تاکید داشتند.
همچنین ماموریت اصلی پایگاههای بسیج در ادارات را تربیت مدیر و کارمند تراز انقلاب  برشمردند.
ایشان عنوان داشتند که کار و فعالیت فرمانده پایگاه بسیج در ادارات با ناملایمتی و نامهربانی رئیس و مدیران مجموعه  تعطیل و کند نخواهد شد  بلکه باید با همت و تلاش بیشتر ادامه یابد.
همچنین شهردار آبسرد در این نشست بر لزوم تقویت پایگاه بسیج تاکید داشته و عنوان نمودند که بسیج نهاد ارزشمند و یادگار امام راحل است که وجودش برای پیشبرد اهداف انقلاب لازم و ضروری است و اینجانب قبل از اینکه شهردار باشم یک بسیجی ام و به بسیجی بودن خود افتخار میکنم