عملیات ترمیم تعویض و جوشکاری نرده‌های مسروقه در پل‌های عابر شهریار آغاز شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار با اشاره به اینکه یکی از ناهنجاری‌های فعلی برخی از شهرهای بزرگ سرقت نرده‌ها و امکانات فلزی بلوارها و پارک‌های سطح شهر توسط معتادین متجاهر و سارقین می‌باشد گفت: به واسطه محافظت از جان مردم و ایمن سازی معابر لازم است به محض مواجه شدن با این موضوع نسبت به مرتفع نمودن این مشکل اقدام نماییم.

به گزارش شهرداران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار با اشاره به اینکه یکی از ناهنجاری‌های فعلی برخی از شهرهای بزرگ سرقت نرده‌ها و امکانات فلزی بلوارها و پارک‌های سطح شهر توسط معتادین متجاهر و سارقین می‌باشد گفت: به واسطه محافظت از جان مردم و ایمن سازی معابر لازم است به محض مواجه شدن با این موضوع نسبت به مرتفع نمودن این مشکل اقدام نماییم.

نوروزی افزود : همکارانم عملیات ترمیم و جوشکاری نرده‌های مسروقه را در پل‌های عابر پیاده هم اکنون آغاز کردند که عملیات اجرایی پل هوایی عابر پیاده بلوار شهید کلهر روبروی هنرستان فنی و حرفه‌ای از جمله این موارد بود که در دستور کار همکارانم قرار گرفت و عملیات اجرایی آن به لطف خداوند به اتمام رسید.

وی یادآور شد : اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و ان شاالله بنا به اولویت‌های تعریف شده در مناطق مختلف به اجرا در خواهد آمد.