معلمان چهاردانگه در آیینی باشکوه تجلیل شدند

پیش از ظهر امروز در مراسمی گرم و صمیمی که به مناسبت روز معلم و گرامیداشت مقام شامخ فرهنگیان در سالن پذیرایی پارسیس برگزار شد، از معلمان شهر چهاردانگه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه،در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سنجری امام جمعه چهاردانگه، سرهنگ یارقلی فرمانده سپاه امام جعفرصادق(ع)، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، اسکندری سرپرست شهرداری،موسی پور رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و جمعی دیگر از مسؤلان شهر برگزار گردید، از تلاش ها و خدمات ارزشمند معلمان در تربیت نسل آینده و اعتلای علم و دانش تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سنجری ضمن تبریک روز معلم به فرهنگیان فرهیخته، اظهار داشت: معلمان، چراغ های راه دانش و معرفت هستند و نقش بسزایی در تربیت نسل آینده و تعالی جامعه ایفا می کنند. وی با بیان اینکه معلمان، مجاهدان عرصه علم و دانش هستند، افزود: معلمان با صبر و حوصله و تعهدی که دارند، دانش آموزان را برای آینده ای درخشان آماده می کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

در ادامه این مراسم، سرهنگ یارقلی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و تبریک روز معلم به فرهنگیان دلسوز، اظهار داشت: معلمان، سنگ بنای نظام تعلیم و تربیت هستند و نقش مهمی در تربیت نسل انقلابی و متعهد دارند. وی با بیان اینکه معلمان باید همواره در مسیر ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی گام بردارند، افزود: معلمان باید با تعهد و اخلاص، دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنند که در آینده بتوانند در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، منشاء خیر و برکت برای کشور باشند.

همچنین این مراسم، رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه نیز ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم و تبریک روز معلم به فرهنگیان گرانقدر، اظهار داشت: معلمان، سرمایه های ارزشمند این مرز و بوم هستند و باید قدر و منزلت آنها را بدانیم. وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر چهاردانگه همواره حامی و پشتیبان معلمان خواهد بود، افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل همه مسئولان و مردم، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه و منزلت معلمان در جامعه باشیم.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از معلمان گرانقدر شهر چهاردانگه تجلیل به عمل آمد.