نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان

پیام تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از حضور مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
«ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین»
سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید.
سوره آل عمران/ آیه ۱۳۹

درود خدا به روان پاک شهیدان و امام شهدا و شما مردم زمان شناس و همیشه در صحنه سرزمین اسطوره و حماسه سیستان‌ و بلوچستان که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صحنه آمده و آن را چون سالیان گذشته به حماسه ای ماندگار تبدیل کردید.

ساکنان دیار نخل و آفتاب امروز همچون همه مردم عزیز ایران، با عزم راسخ و غیرت مثال زدنی، فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبنی بر این که « ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی قرار دهید»، در کوچه و خیابان شهرهای استان متبلور نمودند.

مردم عزیز و نجیب سیستان و بلوچستان، شما همچون عموم ملت بپاخاسته ایران، در هیاهوی دشمنان غدار و در کوران فتنه انگیزی‌ها بار دیگر ثابت نمودید که انقلاب اسلامی متکی بر شما مردم مقاوم و همیشه در صحنه‌ است.

اینجانبان ضمن تعظیم در برابر بصیرت و حضور به موقع شما مردم غیور و انقلابی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام می نماییم که آینده روشن انقلاب اسلامی از آن شماست و ما مسئولان باید بکوشیم که با اتکال به ذات احدیت دین خود را با همت و تلاش مضاعف به شما ملت غیور و آزاده ادا نماییم.

بِمنّه و کرمه

مصطفی محامی
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
و امام جمعه زاهدان

محمد کرمی
استاندار سیستان و بلوچستان