آیین تکریم و معارفه مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران

با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران برگزار و طی آن اصغر عطایی به عنوان سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منصوب شد.

️ به گزارش شهرداران  روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، حسینی مدیرکل پیشین محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، اصغر عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عزیزی مشاور و مدیر دفتر حوزه خدمات شهری، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت، معاونین و مدیران این اداره کل برگزار و طی آن اصغر عطایی به عنوان سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران معارفه و از‌ زحمات و‌ تلاش های حلیا سادات حسینی شکرابی مدیرکل پیشین این اداره کل تقدیر بعمل آمد.
️حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم، گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت را به ما عطا کرده است و ما همواره در راستای خدمت به مردم گام بر می داریم و یکی از دستاوردهای مهم ما خدمت به شهروندان عزیزمان است.
️وی در ادامه از زحمات و تلاش های مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی کرد و گفت: خانم دکتر حسینی معارفه مدیر کل محیط زیست یکی از مدیران بسیار پرتلاش، ساعی و دلسوز در این اداره کل بودند و در همین جا لازم می دانیم از زحمات خالصانه ایشان قدردانی ویژه ای داشته باشیم.
️نظری در ادامه افزود: مهندس اصغر عطایی از مدیران باسابقه، اثربخش و موفق در شهرداری تهران هستند و امیدواریم با استفاده از تجارب و سوابق ارزنده ایشان ضمن آسیب شناسی موارد و موضوعات مرتبط با این حوزه در مسیر رشد و تعالی این اداره کل گام بردارند.
️نظری در ادامه با تاکید بر این که تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند، افزود: شاخص گذاری ها در بازه زمانی معین سبب می شود که ما به نتایج مطلوب تری در بسیاری از موضوعات دست یابیم.
️معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق محوری و کارمحوری را اصل مهمی خواند و گفت: بی شک توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کارمحوری است. بنابراین انتظار داریم با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاقمداری سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.
️حلیا سادات حسینی شکرابی مدیرکل پیشین این اداره کل نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص دستاوردهای این اداره کل، گفت: در مدت تصدی م در این اداره کل اقدامات بسیاری با کمک همکارانم در این اداره کل و نیز استفاده از تجربیات اساتید بنام دانشگاهی به ثمر نشسته است و خداوند بزرگ را شاکریم که توانستیم منشاء اثر باشیم و شاهدیم که اتفاقات زیربنایی و زیرساختی خوبی در این اداره کل با زحمات خالصانه و متعهدانه همکارانم رقم خورده است.
️وی ادامه داد: از تلاش و همکاری تمامی همکارانم معارفه مدیر کل محیط زیست در این مجموعه قدردانی می کنم و برای مدیرکل جدید که از مدیران با سابقه شهرداری تهران هستند نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
️اصغر عطایی ، سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری، گفت: در راستای تدابیر شهردار تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد انشالله بتوانیم با کمک همکاران خوبم در این مجموعه منشاء اثر باشیم.
️عطایی در ادامه ضمن تقدیر ویژه از زحمات و تلاش های دکتر حسینی، خدمت به مردم را اولویت کاری خود دانست و گفت: ما در مجموعه ایی فعالیت می کنیم که خدمات رسانی در آن زودبازده است و به سرعت منعکس می شود و این مهم حساسیت کاری ما را دو چندان می کند.
️وی استفاده از ظرفیت های کارشناسی بدنه، تعاملات بین بخشی، مطالبه گری در حوزه محیط زیست را از موضوعات کلیدی برشمرد و گفت: نجات محیط زیست تنها راه حفظ آینده است و اگر می خواهیم برای محیط زیست میراثی به یادگار بگذاریم این است که باید برای محیط زیست تلاش کنیم.
️گفتنی است؛ اصغر عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از مدیران با سابقه،اثربخش و خوشنام در شهرداری تهران بوده اند که پیش از این مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، قائم مقام شهرداری های مناطق مختلف شهر تهران، معاون خدمات شهری مناطق مختلف شهر تهران،عضو شورای سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، مشاور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و… را در کارنامه مدیریتی خود داشته اند.