پیام تبریک مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه گرامیداشت روز کار و کارگر

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه گرامیداشت روز کار و کارگر بسم الله الرحمن الرحیم به گزارش شهرداران جامعه‌ای که در آن، کار وجود داشته باشد و عمل انجام بگیرد، قدرت و قوّتِ آن افزایش پیدا خواهد کرد. امام خامنه ای (حفظه الله) استقلال و پیشرفت […]

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه گرامیداشت روز کار و کارگر
بسم الله الرحمن الرحیم
به گزارش شهرداران جامعه‌ای که در آن، کار وجود داشته باشد و عمل انجام بگیرد، قدرت و قوّتِ آن افزایش پیدا خواهد کرد. امام خامنه ای (حفظه الله)
استقلال و پیشرفت هر کشور،وابسته به کار و تلاش است و کارگران نیروی محرکه اقتصاد و حیات اقتصادی و بالندگی و عزتمندی کشورند که با همت و کوشش خویش، چرخ تولید و زندگی را در هرجامعه ای به حرکت وا می دارند.
گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، به واقع فرصت ارزشمندی است تا با تاسی به فرموده ی آسمانی حضرت محمد(ص) و ائمه ی معصومین (ع)، زحمات خالصانه، تلاش های جهادگونه و عزتمند کارگران عزیز و شریف را گرامی داشته و ارج نهیم.
بر خود فرض و واجب می دانیم ضمن سپاسگزاری از زحمات شبانه روزی کارگران خدوم و بی ادعای مجموعه شهرداری لامِرد، هفته ی کار و کارگر را خدمت جامعه کارگری کشور به ویژه کارگران شریف و عزتمند شاغل در واحدهای مختلف شهرداری لامِرد تبریک عرض نماییم و از خداوند متعال سلامتی، تندرستی و عاقبت بخیری این عزیزان و خانواده های محترمشان خواستاریم. ان شاء الله
با تشکر
علی محمودی شهردار لامِردرئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد
icon