نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در حاشیه بازدید از وضعیت معابر شهر؛

پمپ هایsp، تانکرهای مکنده و تمام تجهیزات مشغول به کار خواهد ماند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پمپ هایsp، تانکرهای مکنده و تمام تجهیزات تا عادی شدن کامل شرایط در مناطقی که دچار مشکل آبگرفتگی شده اند مستقر و مشغول به کار خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز حجت الله زارع زاده بامداد روز یکشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید رئیس و نائب رئیس شورا از وضعیت جمع آوری آب های سطحی مناطق شهر اظهار کرد: این بازدید ها و نظارت بر عملکرد تجهیزات مستقر در این مناطق از ساعات اولیه امروز آغاز گردید اما شروع عملیات جمع آوری و دفع این آب ها از همان ساعات اولیه بارندگی روز قبل آغاز شد.

وی افزود: تجهیزات و نفرات در برخی مناطق مثل کوی علوی، گلدشت، کمپلوی جنوبی، فراهانی، خیابان ۶۸ متری، خیابان ادهم، کیان آباد، کیانشهر، انتهای فاز یک پاداد و برخی مناطق دیگر مستقر بوده و هم اکنون در حال تخلیه و انتقال آب هستند.

نائب رییس شورای شهر اهواز عنوان کرد: پمپ های مکنده sp و تانکرهای مکنده خدمات موتوری و سازمان آتش نشانی هم اکنون در سطح شهر در حال اقدامات مقابله ای بوده که در این میان آبفا نیز نقش خود را در کنار شهرداری با تعامل متقابل پیگیری و اجرا می کند.

زارع زاده به آماده باش بودن نیروها و امکانات در این شرایط اشاره گرد و گفت: تا تخلیه کامل معابر نامبرده و عادی شدن شرایط، تمام امکانات و تجهیزات مجموعه شهرداری مستقر و مشغول به کار خواهد بود.

وی به بارندگی شدید اخیر در مدت زمانی کوتاه اشاره داشت و افزود: در مناطق مختلف میزان بارندگی متفاوت بود اما به طور میانگین ۵۰ میلیمتر بارندگی در عرض کمتر از ۱۵ ساعت منجر شد تا در مناطق مختلف شهر با شدت های زیاد، متوسط و کم دچار مشکلاتی در خصوص آبگرفتگی معابر شویم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به انتظار شهروندان در خصوص حل مشکل تردد در سطع معابر و حل آبگرفتگی موجود تصریح کرد: وظیفه داریم با پیگیری و نظارت که بخشی از وظایف ماست تا رفع هرچه زودتر این مساله در مناطق مختلف، از تمام پمپ های sp، مکنده ها، تانکرها و تجهیزات تا عادی شدن شرایط استفاده کنیم.