نزدیک شدن آتش نشانی فردیس به استانداردهای جهانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس:

به گزارش شهرداران رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: با تکمیل تجهیزات پیش بینی شده، از استانداردهای کشوری عبور کرده و به استانداردهای جهانی نزدیک می شویم.

حسین عاشوری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، درخصوص این خبر اظهار کرد: با توجه به تیپ‌بندی ایستگاه‌های آتش نشانی در استاندارد جهانی، هر ایستگاه تیپ Aباید مجهز به یک نردبان، بالابر، خودروهای سنگین حریق، فوماتیک و امداد و نجات باشد. با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شهردار محترم  و تکمیل تجهیزات، تا پایان سال به این هدف خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه ۳ نردبان با استانداردهای جهانی به تجهیزات آتش نشانی فردیس اضافه می‌شود؛ گفت: در حال حاضر یک نردبان ۳۲ متری  داریم و قرار است تا اواخر تیرماه یک نردبان ۵۶ متری که سال گذشته خریداری شده، تحویل شود. در بودجه ۱۴۰۳ هم خرید  یک نردبان ۴۲ متری پیش بینی شده است.

رئیس آتش‌نشانی فردیس با بیان اینکه در بودجه امسال خرید البسه و لوازم فردی به ازای هرآتش‌نشان  پیش‌بینی شده است؛ اضافه کرد: مجموعه لوازم امداد و نجات، ابزارهای صعود و فرود، ست های هیدرولیک و قیچی های بازشونده، به تعداد مورد نیاز تهیه شده و در ایستگاه‌ها وجود دارد.