همکاری با هلال احمر به ارتقای کیفیت خدمات منتج می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس:

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس گفت: فصل مشترک همکاری بین حوزه خدمات شهری و جمعیت هلال احمر، می تواند گامی در جهت ارتقای  کیفیت خدمات به شهروندان باشد.

به گزارش شهرداران  پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، اصغر نصیری در دیدار با رئیس و اعضای جمعیت هلال احمرشهرستان فردیس که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات اعضای این جمعیت به ویژه در ستاد استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: ارائه خدمات در زمان بحران، نقطه مشترک حوزه خدمات شهری شهرداری و هلال احمر است که می توانیم با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های موجود، در جهت ارتقای کیفیت خدمات گام برداریم.

وی با ارائه پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه بین خدمات شهری شهرداری فردیس و هلال احمر، افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری و جمعیت هلال احمر می توانند در مورد موضوعات آموزش شهروندی و جلب مشارکت مردم در مواقع بحران که به انجام اقدامات خاص نیاز دارد، همکاری داشته باشند.

معاون شهردار فردیس گفت: تشکیل خانه هلال در برخی فرهنگسراهای شهر در چند موضوع می تواند کمک حال ما باشد. در بحث قرارگاه اجتماعی، خانه‌های هلال می توانند مطالبات مردم را دسته بندی و خواسته های آنها را از شهرداری پیگیری کنند.  از سویی ارتباط با شهروندان می‌تواند در افزایش داوطلبان هلال احمر موثر باشد