جلسه کمیته اجرایی نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری برگزارشد

شهرستان در حوزه های مختلف بویزه کشاورزی و صنایع دستی ظرفیتهای نسبی و رقابتی باید احصا و شناسایی شود و برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و افزایش درآمد و اشتغال در شهرستان فرصت های سرمایه گذاری شهر کاشمر را باید با سرمایه گذاران شریک شویم.

روابط عمومی فرمانداری جلسه هماهنگی نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری خراسان رضوی با حضور فرماندارشهرستان کاشمر درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد

فرماندار شهرستان کاشمر دراین جلسه با بیان اینکه درراستای معرفی اولویت های سرمایه گذاری شهرستان های استان با هدف توسعه متوازن و ایجاد اشتغال پایدار در استان و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی همایش و نمایشگاه سرمایه گذاری در بهمن ماه در مشهد برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه نمایشگاه سرمایه گذاری در بهمن ماه فرصت مناسبی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان است گفت باید در زمینه شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری شهرستان اهتمام ویژه داشته باشیم.
وی افزود پروژه های مشارکتی با همکاری دستگاههای اجرایی از جمله بازار هنر در حمایت از هنرمندان و افزایش ماندگاری زائر در شهرستان اجرایی شود.
فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه باید با یک برنامه ریزی درست بتوانیم با شرکت در نمایشگاه بهمن ماه در جهت جذب سرمایه گذاران موفق عمل نماییم خاطرنشان کرد : باید بتوانیم با برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری و افزایش جذابیت های شهرستان در بخش های مختلف میزان ماندگاری زائر و مسافرین در شهرستان را افزایش دهیم
وی با اشاره به تنوع تولید محصولات وابسته به کشاورزی در منطقه برلزوم راه اندازی محلی مناسب برای عرضه محصولات کشاورزی ارگانیک و سنتی و همچنین با یک رویکرد چندوجهی مکانی برای احداث نمایشگاه دائمی در کاشمر تاکید نمود.
گفتنی است دبیرخانه نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان شهرداریکاشمر تعیین شد و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری خراسان رضوی بهمن ماه سال جاری در مشهد برگزارخواهد شد.