روابط عمومی سازمان پسماند گزارش داد:

سهولت تردد ماشین آلات حمل و نقل تخلیه پسماند عمرانی و ساختمانی

به سبب سهولت تردد ماشین آلات حمل و نقل تخلیه پسماند عمرانی و ساختمانی ، عوامل سازمان مدیریت پسماند با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اقدام به مسطح سازی مسیر رفت و آمد مرکز تخلیه پسماند های عمرانی و ساختمانی نمودند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، به سبب سهولت تردد ماشین آلات حمل و نقل تخلیه پسماند عمرانی و ساختمانی ، عوامل سازمان مدیریت پسماند با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اقدام به مسطح سازی مسیر رفت و آمد مرکز تخلیه پسماند های عمرانی و ساختمانی نمودند.

لازم به ذکر است که این جایگاه تنها مرکز مجاز تخلیه خاک و نخاله ساختمانی در شهر سمنان واقع در بلوار ۱۵ خرداد جنب سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر (جاده آبگرم) می باشد.

افرادی که پسماند های عمرانی و ساختمانی خود را در محلی غیر از محل فوق الذکر به صورت غیرمجاز تخلیه نمایند ، در صورت مشاهده با ایشان برخورد قانونی خواهد شد.

شهروندان در صورت مشاهده چنین فعالیت‌هایی، پس از ثبت شماره پلاک خودروی متخلف با شماره ۱۳۷ یا با شماره ۳۳۳۷۴۵۶۱-۰۲۳ داخلی ۲۴ تماس گرفته و اطلاعات را در اختیار مسئولان قرار دهند.