رونمایی از پروژه رینگ ۲ شهری در شهر چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: ابر پروژه رینگ 2 شهری کمک شایانی در روانسازی ترافیک شهری چالوس دارد.

به گزارش شهرداران، مهندس آرش رضوی فشکوری، رئیس شورای اسلامی شهر چالوس، در آئین تملک، بازگشایی و آزادسازی رینگ ۲ شهری حدفاصل بلوار امام رضا (ع) تا چالوس محله حضور یافته و در این مراسم، علاوه بر تسلیت ایام محرم و صفر اربعین حسینی، گرامیداشت هفته دولت محضر حضرت ایت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت روز پزشک را نیز به تمامی افراد مرتبط تبریک و تهنیت گفت.

مهندس آرش رضوی فشکوری بر این امر تاکید کرد که رینگ ۲ شهری یکی از ابر پروژه‌های مدیریت شهری در چالوس به شمار می‌رود. او با بیان اینکه این پروژه باعث رفع گره‌های ترافیکی و روانسازی ترافیک شهری چالوس خواهد شد، اعلام کرد که برای چالوس، که بصورت خطی است، نیاز به ایجاد جاده‌های موازی حساسیت بسیاری وجود دارد و رینگ ۲ شهری یکی از این جاده‌ها خواهد بود.

او افزود که این پروژه به متراژ بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع دارد و با طولی حدود ۴۰۰ متر از بلوار امام رضا (ع) تا چالوس محله امتداد دارد. مهندس آرش رضوی با اشاره به دو فاز تملکی و عمرانی این پروژه، اظهار کرد که در فاز تملکی، هزینه‌ای حدود یک هزار میلیارد تومان و در فاز عمرانی نیز هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای اتمام این پروژه مورد نیاز است.

در پایان، مهندس آرش رضوی فشکوری قدردانی خود را از شهردار، مسئولان شهرداری، مالکین محترم و همه نهادهای نظارتی، نظامی و انتظامی که در راستای اهداف مدیریت شهری چالوس همراهی می‌کنند، بیان کرد و تشکر خود را نسبت به آنان ابراز کرد.