تاکید شهردار گرگان بر اقامه نماز اول وقت در مجموعه شهرداری‌؛

مسجد محوری رویکرد مهم مدیریت شهری در محلات است

شهردار گرگان بر رویکرد اقامه نماز اول وقت و مسجد محوری در سال جدید تاکید کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، شهردار گرگان بر رویکرد اقامه نماز اول وقت و مسجد محوری در سال جدید تاکید کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی صبح دوشنبه در نخستین جلسه شورای اقامه نماز شهرداری با تاکید بر انجام اقدامات تبیینی و تبلیغی برای ترویج فرهنگ نماز اول وقت اظهارکرد:برپاداشتن نماز تکلیف دینی است و همه ما نسبت به اقامه آن در دستگاه‌ها از جمله شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه، وظیفه داریم.

شهردار گرگان گفت: برپایی نماز جماعت اول وقت در مجموعه شهرداری بیش از گذشته با جدیت دنبال می‌شود و هر سازمان یا شهرداری منطقه‌ای که امام جماعت ندارد نیز هماهنگی‌های لازم برای حضور امام جماعت انجام خواهد شد.

وی افزود: لازم است بازدید از نمازخانه‌های مجموعه شهرداری نیز در کوتاه‌ترین زمان انجام و درصورت نیاز برای بهسازی و مرمت آنها اقدام شود.

سیدالنگی با تاکید بر تلاش در جهت ارتقای فرهنگ دینی در جامعه گفت: شهرداری در راستای مسئولیتی که برعهده دارد باید در این راستا تلاش کند. ضمن اینکه شهرداری یکی از رویکردهای خود را مسجدمحوری قرار داده و تلاش می‌کنیم پایگاه اصلی اقدامات ما در محلات، در مساجد باشد.

مجید میرزاحسینی قائم مقام و معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی شهرداری گرگان نیز در این جلسه پیشنهاد کرد ملاقات عمومی مدیران در مناطق و سازمان‌ها با کارکنان بعد از اقامه‌ نماز جماعت و در محل نمازخانه برگزار شود.

برپایی نمایشگاه و برگزاری همایش نماز برای فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده‌اند نیز از دیگر پیشنهادات قائم مقام شهردار در این جلسه بود.