سرپرست منطقه دو شهرداری اراک خبر داد:

تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده رو چهار راه عضد

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده رو چهار راه عضد خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده رو چهار راه عضد خبر داد.

ناصر عسگری سرپرست منطقه دو شهرداری اراک، با اشاره به نقش شهرداری ها در تسهیل تردد عابرین و زیباسازی فضای شهری، بیان کرد: با توجه به اینکه خیابان شهید بهشتی به عنوان یکی از خیابان های اصلی و به نوعی نماد شهر اراک معرفی می شود و حجم عبور و مرور شهروندان در پیاده رو آن بالا است و تاکنون قسمت های عمده ای از آن تعریض شده،در همین راستا یک باب مغازه واقع در طرح تعریض پیاده رو این خیابان، اخیرا تخریب و به معبر اضافه شد.

عسگری ادامه داد: در حال حاضر خاک برداری تخریب انجام شده، همچنین عملیات تسطیح و شن ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک، در ارتباط با یک مورد نشست آسفالت در کوی رضوی، خاطرنشان کرد: حفره ای به عمق ۲ متر که بر اثر ریزش چاه فاضلاب ملک قدیمی در بن بست خلیلی کوچه مدرس خیابان فردوسی ایجاد شده بود که با رعایت اصول ایمنی ترمیم و اصلاح گردید.

وی افزود: متاسفانه ریزش و تخریب چاه های فاضلاب در بافت های قدیمی شهر روز به روز درحال افزایش است که لازم است شهروندان ساکن در این محله ها نسبت به ایمن سازی چاه های قدیمی فاضلاب موجود در منزل خود اقدام نمایند.