رفاه در رفت و آمد شهروندان یزدی با مصوبه شورای ششم شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا و به مناسبت هفته حمل و نقل از خرید تعدادی ون،تاکسی و اتوبوس برای رفاه در رفت و آمد شهروندان یزدی با مصوبه شورای ششم شهر یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد: سیفی گفت: ۹۵ دستگاه ون تاکسی برای پیوستن به ناوگان تاکسی درونشهری با یارانه دولتی به مبلغ ۴۱۰میلیارد ریال و ۲۹ دستگاه اتوبوس جدید برای پیوستن به ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی ادامه‌داد: تجهیز، رنگ آمیزی، تکمیل و بازسازی کلیه پایه های درونشهری، نصب ۱۲۵ عدد ایستگاه سرپناه در مناطق کمتر برخوردار با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، نوسازی بیش از ۱۷۰ دستگاه تاکسی از سال گذشته، نصب دستگاه پوز برای تمامی اتوبوس ها جهت رفاه مسافران در پرداخت کرایه، نصب تعداد ۶۲۵ عدد تابلو اتوبوس در ایستگاه های اتوبوس سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و همچنین رنگ آمیزی تعمیر و رفع عیب ۴۷۵ عدد سرپناه در ایستگاه های اتوبوس مناطق پنج گانه شهرداری از دیگر برنامه و اقدامات سازمان حمل و نقل شهری شهرداری یزد است.

رئیس شورای‌ اسلامی شهر یزد، از آغاز عملیات اجرایی نصب سیستم مولتی مدیا برای اطلاع رسانی به نا شنوایان و نابینایان بر روی اتوبوس های بخش خصوصی با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال نیز خبر داد.

سیفی در پایان افزود: همچنین در هفته حمل و نقل مسابقات جام فوتسال ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی برای تزریق شادی و نشاط به رانندگان برگزار شد که این مسابقات در رشته های مختلف در طول سال برای رانندگان حوزه حمل و نقل برنامه ریزی خواهد شد.