برگزاری چهار جلسه در یک روز برای بررسی طرح تفصیلی نیشابور

روز گذشته با حضور مشاور طرح تفصیلی در شهرداری و شورای اسلامی شهر فرایند اجرایی تهیه طرح جدید طی چهار جلسه در یک روز کاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهرداران، در نخستین جلسه که در  دفتر شهردار نیشابور برگزار شد، مهندس میرفانی ضمن تاکید بر تسریع در تهیه طرح تفصیلی جدید و حمایت کامل شهرداری در این خصوص، خواسته‌های شهروندان را به مشاور اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تهیه نقشه پایه طرح تفصیلی توسط شهرداری در مرحله انتخاب پیمانکار می‌باشد اظهار امیدواری کرد: تا اوایل مهر ماه فاز نخست این نقشه‌ها تحویل مشاور می‌شود.

نماینده مشاور نقش پیراوش نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر در سه ماهه اخیر، بر تهیه طرح تفصیلی نیشابور با رویکرد طراحی شهری برابر با استانداردهای جهانی تاکید کرد.

گفتنی است صبح دیروز دو جلسه دیگر نیز در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری به همراه بازدید از نقاط مد نظر شهرداری جهت اصلاح طرح و یک جلسه نیز با حضور نمایندگان مشاور در کمیسیون عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر برگزار و آخرین اقدامات اجرایی در این خصوص تشریح شد.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته جهت تسریع در تهیه طرح، بر اعمال سیاست‌های شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم در تدوین ضوابط طرح تفصیلی تاکید کرد.

روز گذشته همچنین با حضور نمایندگان مشاور، دفتر ویژه طرح تفصیلی نیشابور رسما شروع بکار کرد.