گذر امتداد بلوار پردیس خط راه آهن در اهواز بازگشایی شد

سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در این راستا عملیات عمرانی زیرسازی و روسازی امتداد خیابان ۱۳ رشد در ضلع غربی دانشگاه پیام نور نیز اجرا شد.

به گزارش شهرداران، سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در این راستا عملیات عمرانی زیرسازی و روسازی امتداد خیابان ۱۳ رشد در ضلع غربی دانشگاه پیام نور نیز اجرا شد.
وی گفت: براساس طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیک، چندین نقطه کلیدی برای مدیریت بهتر ترافیک و کاهش بار ترافیک در محورهای مختلف، در مسیرهای شرقی-غربی در مناطق ۴ و ۵ در نظر گرفته شد که در راستای اجرای این طرح اولین گام، اجرای گذر از امتداد بلوار پردیس به مجاورت شرکت سپنتا انتخاب گردید.

معاون حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه عملیات پروژه اجرای گذر امتداد بلوار پردیس–سپنتا از اسفند سال گذشته توسط منطقه ۵ شهرداری اهواز آغاز شد ادامه داد: طبق هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل راه آهن جنوب، مجوز گذر فوق اخذ و اقدامات لازم برای تردد ایمن خودروها از خط راه آهن انجام شد.

سلیمانی گفت: این پروژه از سری پروژه های مهم ترافیک کریدور شرق به غرب اهواز است که تاثیر بسزایی در روانسازی ترافیک پردیس، فرهنگشهر، شهرک دانشگاه، شهرک رزمندگان و… دارد و اجرای این گذر علاوه بر کاهش ترافیک و کاهش زمان سفر، تردد در محورهای موازی ۲۲ بهمن و مناطق ذکر شده به محور اهواز-خرمشهر را تسهیل می نماید.

وی گفت: در ادامه اجرای این پروژه تعریض و اجرای زیرسازی و روسازی امتداد مسیر به سمت جاده اهواز-خرمشهر در کنار شرکت سپنتا انجام خواهد شد.