۴۵۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اردبیل در سال جاری اختصاص یافت

۴۵۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان در سال جاری اختصاص یافت

به کزارش شهرداران،استاندار اردبیل از اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اردبیل در ده ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته این مقدار ۷۰۰ میلیارد تومان بود.

سیدحامد عاملی، ۱۱ بهمن در مراسم تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل با تأکید بر اینکه اقدامات انجام شده در عمران و توسعه شهری  در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری ۴۵۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اردبیل اختصاص پیدا کرده است.

وی اذعان کرد: ۹۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات به شهرداری‌های استان داده شده است.

عاملی ادامه داد: در تأمین منابع مالی شهرداری‌ها، استانداری اردبیل با نظر موافق در کمیسیون‌ها همراهی کرده است و ۵۳۰ پروژه تعیین تکلیف شده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هکتار کمبود فضای سبز شهری در اردبیل داریم و با ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل ۱۰۰ هکتار فضای سبز شهری ایجاد خواهد شد.

وی ترافیک شهری را مشکل این روزهای مردم اردبیل دانست و اضافه کرد: مدیریت شهری برای حل این معضل در سال آتی برنامه داشته باشد.

عاملی انتقال صنوف آلاینده و مزاحم را به خارج از شهر با احداث شهرک‌های صنعتی، همچنین نظارت و تهیه تجهیزات و توسعه دوربین‌ها را برای کاهش بار ترافیکی در شهر اردبیل از اقدامات پیش روی شهرداری اردبیل دانست.