دیدار دکتر‌نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول با شهردار و کارکنان شهرداری

دکتر رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آبادکتول و‌بخش کمالان در‌مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری علی آبادکتول با شهردار و مدیران و کارکنان شهرداری دیدار و‌گفتگو کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهردازی و شورای اسلامی شهر علی آبادکتول صبح‌ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ، دکتر‌نوروزی نماینده مردم شریف علی آبادکتول و‌بخش کمالان در‌مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری علی آبادکتول با شهردار و مدیران و کارکنان شهرداری دیدار و‌گفتگو کرد.

دکتر نوروزی در‌این‌ جلسه از زحمات شهردار،پرسنل شهرداری به جهت خدمات متنوع و موثر عمرانی و خدماتی و …ارائه شده در مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد،و رشد و توسعه ایجاد زیرساخت ها و‌امکانات لازم در‌جهت رفاه حال شهروندان علی آبادکتول اصل مهمی بر شمرد که همه مدیران و مسئولین باید در این جهت گام بردارند.

ابوذر اسفندیاری پور شهردار علی آبادکتول در این دیدار ضمن خوش آمد و تقدیر از زحمات و تلاش های نماینده شهرستان در جهت کمک به شهرداری علی آبادکتول طی سالیان گذشته،در خصوص تخصیص قیر رایگان و تجهیز شهرداری علی آبادکتول به ماشین آلات مدرن عمرانی ،از دکتر نوروزی درخواست مساعدت کرد،که با اجابت نماینده در جهت تلاش برای تحقق این درخواست ها مواجه شد، و‌ی افزود توان و ظرفیت نماینده در راستای رشد و توسعه شهر کما فی السابق در اختیار شهروندان و شهرداری خواهد بود.

نماینده مردم شریف علی آبادکتول در پایان ضمن بازدید از دوایر شهرداری به گفت و شنود کارکنان شهرداری پرداخت.