تسریع در روند توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی مورد انتظار نمایندگان مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر قدس ضمن اشاره به دغدغه‌مندی نمایندگان مردم در بحث روان‌ آب‌های سطحی و مشکلات به وجود آمده در روزهای اخیر، از بررسی تباصر بودجه سال جاری در این جلسه نیز خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ رئیس شورای اسلامی شهر قدس ضمن اشاره به دغدغه‌مندی نمایندگان مردم در بحث روان‌ آب‌های سطحی و مشکلات به وجود آمده در روزهای اخیر، از بررسی تباصر بودجه سال جاری در این جلسه نیز خبر داد.

سعید ششگل‌نژاد بیان کرد: جلسه ۲۹۶ شورای اسلامی عصر روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور نمایندگان مردم و شهردار قدس در صحن شورای اسلامی برگزار شد و نمایندگان مردم ضمن بیان مطالبات شهروندی، بحث تسریع در روند احداث شبکه هدایت آب‌های سطحی را در راستای پیشگیری از بروز آبگرفتگی در معابر سطح شهر در دستور کار قرار دادند و شهردار قدس گزارشی از اقدامات اجرایی در این امر را در صحن شورای اسلامی ارائه کرد.

 

وی افزود: نمایندگان مردم ضمن استماع گزارشات اقدامات اجرایی از سوی شهردار در این موضوع، دغدغه‌مندی مردم را نسبت به تسریع در روند توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی در راستای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی در هنگام بارندگی اعلام کردند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قدس ادامه داد: شهردار قدس وجود برخی انشعابات و تأسیسات ادارات خدمات‌رسان در مسیر لوله‌گذاری را دلیل کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه دانست و گفت: متأسفانه در برخی مسیرها با وجود استعلام از ادارات جهت هماهنگی در امر حفاری مسیر، عوامل اجرایی پروژه باز هم به تاسیسات و انشعابات برخورد کرده‌اند که همین امر موجب کاهش سرعت در روند اجرا شده است.

 

ششگل‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود، تسریع در روند اجرای پروژه توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی مورد انتظار نمایندگان مردم است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قدس در پایان از بررسی و تصویب چند لایحه ارسالی از سوی شهرداری و تباصر بودجه سال جاری توسط نمایندگان مردم خبر داد.