محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول:

کاهش بار ترافیکی سطح شهر از اولویت های شهرداری

محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول: احداث پارکینگ و کاهش بار ترافیکی سطح شهر از اولویت های شهرداری علی آبادکتول است.

به گزارش شهرداران، محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول: احداث پارکینگ و کاهش بار ترافیکی سطح شهر از اولویت های شهرداری علی آبادکتول است.

کوهستانی در خصوص بحث احداث پارکینگ در سطح شهر گفت: احداث پارکینگ و کاهش بار ترافیکی از اولویت های شهرداری علی آبادکتول است در این‌خصوص در اقدامات اولیه،پارکینگ مجتمع اطلس که به دلیل مشکلات فنی بهره برداری نشده بکد با رفع این مشکلات با مشارکت بخش خصوصی طی روزهای اینده راه اندازی خواهد شد و شهروندان محترم می توانند استفاده کنند.
علاوه بر آن مذاکرات با ستاد نماز جمعه و امام جمعه محترم شهرستان در حال انجام است که به امید خداوند متعال بتوانیم پارکینگ طبقاتی در محوطه مصلی ایجاد بکنیم،که اطمینان داشته باشید اگر این پروژه به سرانجام برسد بخش زیادی از بار ترافیکی شهر کاهش پیدا خواهد کرد هر چند نیاز داریم در سال های اینده به پارکینگ های بیشتری نیز فکر کنیم،حمل و نقل شهری مان را توسعه بدهیم،فرهنگ سازی و مناسب سازی محیطی برای پیاده روی استفاده از دوچرخه و …هم در کنار احداث پارکینگ داشته باشیم.

شهردار علی آبادکتول در خصوص ایجاد سرعت کاه در سطح شهر گفت:
اول اینکه عرض کنم به نظر من ایجاد سرعت کاه برای جلوگیری از مخاطرات بازدارنده نخواهد بود و آنچه مهم است و باید تمرکز کنیم روی آن فرهنگ سازی در رانندگی است،
این‌موضع شهرداریست،اما در نهایت در خصوص ایجاد سرعت کاه های سطح شهر شورای ترافیک تصمیم گیری میکند،و‌حتی ارتفاع سرعت کاه را پلیس راهور شهرستان مشخص میکند و شهرداری فقط و فقط در این خصمص مجری مصوبات شورای ترافیک و نظر کارشناسی پلیس راهور است.

وی اضافه کرد:در بحث رنگ آمیزی سرعت کاه ها مشکلاتی بوده که در حال حاضر رنگ آمیزی های آغاز شده و طی چند یک ماه آینده به پایان می رسد.

همچنین با توجه به نزدیک شده به مهر و‌فصل بازگشایی مدارس بحث تقاطع ها و مقابل مدارس هست که خطوط عابر پیاده و‌رنگ آمیزی ها حتما تا قبل از شروع سال تحصیلی انجام خواهد شد.
که بتوانیم یک شرایط ایمن رو برای شهروندان خاصه دانش آموزان عزیزمان بتوانیم بوجود بیاوریم.