نخستین پویش محیط زیستى سال ١۴٠٣

نخستین پویش محیط زیستى سال ١۴٠٣ به اجرا درآمد؛پویش با طبیعت مهربان باشیم در ادامه پویش هاى موفق و اثربخش محیط زیستى سال گذشته، پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به عنوان اولین پویش سال ١۴٠٣ به اجرا در آمد. به گزارش شهرداران و  روابط عمومى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران؛ پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به مناسبت […]

نخستین پویش محیط زیستى سال ١۴٠٣ به اجرا درآمد؛پویش با طبیعت مهربان باشیم

در ادامه پویش هاى موفق و اثربخش محیط زیستى سال گذشته، پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به عنوان اولین پویش سال ١۴٠٣ به اجرا در آمد.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران؛ پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به مناسبت روز طبیعت از سوى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار برگزار مى شود ، اگر چه روز طبیعت امسال مقارن با ایام شهادت مولایمان امیر المومنین علیه السلام و ماه مبارک رمضان است اما انتظار میرود، شهروندان هنگام تجمع در بوستان ها پس از افطار با رعایت نکات محیط زیستى هواى طبیعت زیباى بهارى را داشته باشند.
بر این اساس شهروندان مى توانند با ارسال عکس و فیلم از فعالیت هاى خود به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١۴٧۶١، و از طریق پیام رسان هاى بله ایتا و روبیکا تا پایان روز ١۵ فروردین ماه در این پویش مشارکت کنند.

      • ۵-احترام به طبیعت احترام به زندگیست و احترام به زندگی احترام به خالق است. ۶-گونه زنده ای که امروز ناپدید می شود ، فردا دیگر سر بر نخواهد داشت. ۷-حفظ محیط زیست ، تزریق روح تازه و با نشاط به زندگیست. ۸-مرگ هر بوته سبز؛ مرگ ما انسان هاست. ۹-زمین برای بقای خود به دستها و اندیشه ها و اراده های راسخ ما نیاز دارد