نشست نظارت ستادی حوزه بسیج شهرداری منطقه ۲۱

نشست نظارت ستادی و ارزیابی بسیج شهرداری منطقه ۲۱ با حضور سرهنگ “مهدی حسن زاده” حوزه بسیج شهرداری تهران، معاونین فرهنگی، عملیاتی، نیروی انسانی، ریاست بازرسی و اعضای مرکز آفرینش، شهرداران نواحی منطقه و اعضای شورای حوزه بسیج منطقه ۲۱ برگزار شد. به گزارش شهرداران  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در جلسه نظارت دوره ای […]

نشست نظارت ستادی و ارزیابی بسیج شهرداری منطقه ۲۱ با حضور سرهنگ “مهدی حسن زاده” حوزه بسیج شهرداری تهران، معاونین فرهنگی، عملیاتی، نیروی انسانی، ریاست بازرسی و اعضای مرکز آفرینش، شهرداران نواحی منطقه و اعضای شورای حوزه بسیج منطقه ۲۱ برگزار شد.
به گزارش شهرداران  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در جلسه نظارت دوره ای حوزه بسیج منطقه که با هدف بررسی چالش ها و پیشبرد اهداف سازمانی برگزار شد؛ از عملکرد این حوزه بویژه در فعالیت های زیر ساختی در بخش خانواده، فرهنگ، حجاب و….. قدردانی شد.
“مجید نظام آبادی” فرمانده حوزه بسیج منطقه ۲۱، عملکرد یکساله این حوزه را به تفکیک برنامه های اجرایی، مناسبتی، فرهنگی و اعیاد و شهادت ها… ارائه کرد.
“مهدی حسن زاده” فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران نیز با اشاره به اهداف بسیج شهرداری تهران اظهار کرد: هدف افرادی که در بسیج حضور پیدا می‌کنند خدمت به مردم است و طول مدت آن نیز اثری بر کیفیت خدمت ندارد.
وی ادامه داد: معتقدم بسیج در همه مناطق و سازمان‌ها حضور فعال دارد. بسیج روحیه جهادی را پمپاژ و ارائه کمک‌های به موقع را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
“محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ نیز در این نشست گفت: هرجا خیر و برکتی از رضایمندی شهروندان وجود دارد، روحیه ایثارگری و جهادی از حضور بسیج و فرهنگ بسیجی است