نصب و راه اندازی نیروگاه ۱۵ کیلوواتی در ساختمان فنی و عمران منطقه

اتمام عملیات نصب و راه اندازی نیروگاه ۱۵ کیلوواتی در ساختمان فنی و عمران منطقه ب️ه گزارش شهرداران  امیر حمزه مقدسی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به مناسبت هفته جهانی زمین پاک از راه اندازی نیروگاه خورشیدی خبر داد. ️ وی با توجه به توسعه انرژی های پاک و تجدیدپذیر این نیروگاه با […]

اتمام عملیات نصب و راه اندازی نیروگاه ۱۵ کیلوواتی در ساختمان فنی و عمران منطقه
ب️ه گزارش شهرداران  امیر حمزه مقدسی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به مناسبت هفته جهانی زمین پاک از راه اندازی نیروگاه خورشیدی خبر داد.
️ وی با توجه به توسعه انرژی های پاک و تجدیدپذیر این نیروگاه با ظرفیت ۱۵ کیلووات در ساختمان معاونت فنی و عمرانی که یکی از ساختمان های طرح اصلاح الگوی مصرف منطقه می باشد اشاره نمود.️ او همچنین خاطرنشان کرد: نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلووات ساختمان فنی و عمران با حضور مدیران ارشد در هفته زمین پاک افتتاح خواهد شد و به مجموع ظرفیت نیروگاه‌های منطقه می‌افزاید که گامی موثر در حفظ محیط زیست خواهد بود.
️ سیده مهلا حسینی سرپرست اداره محیط زیست و توسعه پایدار افزود: با توجه به نقشه راه ابلاغی از سوی اداره کل محیط زیست و باهدف کاهش مصرف و تبعیت از اصلاح الگوی مصرف اقدامات لازم جهت نصب نیروگاه انجام شد و با نصب تابلو و اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه، بهره برداری از سیستم خورشیدی آغاز شده است.️ او همچنین خاطرنشان کرد: ساختمان فنی و عمران با حضور مدیران ارشد در هفته زمین پاک افتتاح خواهد شد و به مجموع ظرفیت نیروگاه‌های منطقه می‌افزاید که گامی موثر در حفظ محیط زیست خواهد بود.
️ او همچنین خاطرنشان کرد: ساختمان فنی و عمران با حضور مدیران ارشد در هفته زمین پاک افتتاح خواهد شد و به مجموع ظرفیت نیروگاه‌های منطقه می‌افزاید که گامی موثر در حفظ محیط زیست خواهد بود.