حضور Hse در رویداد ایده پردازی تردد ایمن در منطقه ۱۴

بمناسبت هفته ی ایمنی حمل و نقل و ترافیک در منطقه ۱۴ برگزار شد؛

حضور Hse در اولین رویداد ایده پردازی و حل مسئله تردد ایمن در منطقه ۱۴
به گزارش شهرداران روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، حمیدرضا سیف الهی رییس اداره Hse منطقه در رابطه با حضور کارشناسان Hse در اولین رویداد ایده پردازی و حل مسئله تردد ایمن همزمان با هفته ی ایمنی حمل و نقل گفت: اداره Hse در مسیر ارائه طرح های خلاقانه و اثربخش در راستای افزایش ضریب ایمنی ،کاهش مخاطرات و پیامدهای جسمانی راکبان موتور سیکلت در سوانح و تصادفات اقدام به اموزش جهت ارتقا دانش ، فرهنگ ایمنی و کمک به خلق ایده های ایمن دانش اموزان با مشارکت معاونت حمل و‌نقل و‌ترافیک منطقه و آموزش سازمان ترافیک، پلیس راهبر منطقه ۱۴ و آموزش پروش منطقه نمود.
سیف الهی افزود: رویداد مربوطه با مشارکت دانش آموز از هنرستان فنی و حرفه ای برگزیده منطقه و حضور منتور های آموزشی(مربی) از بخش های مختلف اعم از سامانه HSE شهرداری، کارشناسان آموزش و پرورش و متخصصان حوزه فرهنگ ترافیک برگزار شد.
وی در ادامه گفت: در پایان یک رقابت ۵ ساعته، گروه‌ها ضمن اشنایی با Hse و ایمنی، طرح های خود در مقابل داوران ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت.
رییس اداره Hse منطقه اظهار کرد: هدف از اجرای این رویداد، به کارگیری مشارکت جوانان در خلق ایده های نوین برای بالابردن ضریب ایمنی، کاهش سوانح رانندگی، بهبود رفتارهای ترافیکی بود.