پلمب ۵۳ مورد مشاغل مزاحم حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پلمب ۵۳ مورد واحدهای صنفی غیرمجاز به علت مزاحمت‌های شغلی از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پلمب ۵۳ مورد واحدهای صنفی غیرمجاز به علت مزاحمت‌های شغلی از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

موسی زارعی با  تاکید بر تشدید مقابله با سد معبر در سطح منطقه در راستای توجه به خواسته‌های به‌حق شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، گفت: در راستای حمایت از حقوق شهروندان، به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و رفع سد معبر و مزاحمت‌های موجود جمع‌آوری موارد سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم در اولویت امور اجرائی شهرداری منطقه ۱۰ قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا و به منظور تأمین آسایش و رفاه حال اهالی و پاسخگویی به درخواست و شکوائیه های واصله تعدادی از شهروندان، بعد از تکمیل پرونده های مربوط به مزاحمت شغلی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ مورد از مشاغل مزاحم همچون میوه فروشان و تعمیرگاه‌ها در مسیرهای  ایده لو، شهرک ارم، دارایی دوم و سوم، خیابان گرو و … بر اساس آرای اعضای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها توسط عوامل اجرایی واحد تشخیص مزاحمت منطقه، پلمپ شده اند.

شهردار منطقه ۱۰ یادآورشد: اخطاریه های مکرر به صاحبان مشاغلی که باعث سد معبر می شوند داده شده و افرادی که در خصوص رفع این موانع اقدامات لازم را انجام نداده اند، محل کسب آنها پلمب شده است.