پارکینگ های عمومی در سطح شهر اهواز

مدیرعامل سازمان بهسازی ونوسازی در گفتگو با رادیو شهر
به گزارش شهرداران مدیر عامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری پارکینگ های عمومی اهواز در مصاحبه با رادیو شهر گفت: برای اولین بار در دولت مردمی دکتر رئیسی ظرفیت قانونی برای سند دار کردن اراضی و منازل فاقد سند بخصوص در محلات هدف بازآفرینی شهری و سکونتگاههای غیر رسمی مانند محله ملاشیه و کوی مدرس و سایر محلاتی که می‌تواند از این ظرفیت قانونی استفاده کنند، بوجود آمده است.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز، سید نورالله موسوی مدیرعامل سازمان در گفت‌وگو با رادیو شهر گفت: یکی از ضرورت های شهری اهواز تاکید بر احداث پارکینگ های عمومی در سطح اهواز است که باعث رفع یکی از مشکلات عمده در بحث ترافیکی می باشد.

وی افزود: در شورای اسلامی شهر یعنی شورای ششم و پیگیری های بسیار خوب حوزه محترم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز مصوبه اخذ شده که به تایید فرمانداری هم رسیده که در این مصوبه مبالغ کسری های پارکینگ در حساب متمرکز شده و به زودی همزمان با تکمیل پارکینگ طالقانی، پارکینگ های عمومی در سطح مناطق دیگر بویژه هسته مرکزی شهر به سرعت اجرا می‌شود.

مدیر عامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز با بیان اینکه مشارکت مردم با نظارت های روزمره خود می‌تواند در تسریع آبادانی شهر و به مدیریت شهری کمک کند اظهار کرد: برای اولین بار در دولت مردمی آقای دکتر رئیسی ظرفیت قانونی برای سند دار کردن اراضی و منازل فاقد سند بخصوص در محلات هدف بازآفرینی شهری و سکونتگاههای غیر رسمی مانند محله ملاشیه و کوی مدرس و سایر محلاتی که می‌تواند از این ظرفیت قانونی استفاده کنند بوجود آمده است.

سید نورالله موسوی عنوان کرد : همشهریان گرامی ساکن در این مناطق می توانند به دفاتری توسط معتمدین محل و گروه های جهادی ایجاد شده است، مراجعه کنند و یا از طریق سامانه ثبت اسناد و املاک قانون تعیین و تکلیف اراضی نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نظر و یا اداره کل راه و شهرسازی معاونت املاک اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز در بخش دیگر از سخنان خود یادآور شد: بهسازی کالبدی یک بازار می‌تواند به رونق بخشی و حفظ سیمای زیبایی بصری آن بازار بسیار موثر باشد.

وی تاکید کرد: تکمیل و بهسازی بازار امام خمینی(ره) نیز از اقدامات سازمان است که بخش اول آن در سالیان گذشته نیمه تمام باقی مانده و همچنین به بخشی از رواق ها، آسیب های جدی رسیده که ابتدا در بخش اول اقدام به رفع آسیب های پروژه و سپس با تخصیص اعتبار و مراحل قانونی به انجام سایر قسمتهای این بازار اقدام خواهیم کرد