مدیرعامل برق استان:

وضعیت خاموشی معابر کاکی بهبود می یابد

جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر کاکی با مهندس غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت برق استان و هیات همراه صبح امروز در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارش شهرداران، جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر کاکی با مهندس غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت برق استان و هیات همراه صبح امروز در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.
افزایش همکاری و تعامل بیشتر فی مابین شهرداری و اداره برق ،ساماندهی تیر برق های مزاحم در سطح شهر،رفع خاموشی برخی از خیابانها و معابر عمومی،تعویض تیرهای فرسوده ،هماهنگی لازم جهت جابجایی شبکه برق در تعریض یا ایجاد گذر جدید و اختصاص بالابر جهت انجام امورات و تعمیرات برق معابر و اماکن موضوعاتی بود که بررسی گردید.
گفتنی است فاطمی رئیس شورای اسلامی شهر کاکی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی با توجه به حضور بیشتر و ارتباط چهره به چهره و روزانه با مردم سپر انتقادات مردم از مسئولان هستند.
وی با اشاره به مشکلات خاموشی معابر که از وظایف اداره برق می باشد، عنوان داشت:برخی از مردم به دلیل عدم اطلاع کافی از شرح وظایف و مشکلات ادارات، کمبود امکانات ومنابع و اعتبار ادارات آب و برق را از ما قبول نمی کنند و پیگیری و حل بسیاری از مشکلات برق،آب و مخابرات را از شورای اسلامی شهر مطالبه می کنند.
مدیر عامل برق استان عنوان داشت:هدف همه ما خدمت به مردم است لذا امیدوارم با تصمیمات و اقدامات آتی، تا یک ماه آینده خروجی این جلسه توسط مردم و اعضای شورای اسلامی شهر کاکی دیده شود.