همه دستگاه‌های استان پای کار ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همه دستگاه‌های استان پای کار ورزش هستند.

به گزارش شهرداران، دستگاه‌های استان پای کار ورزش مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در حال حاضر همگی به خوبی عمل می‌کنند. یکی از مسئولان استان پای کار ورزش، علیرضا تاج فیروز، در یک دیدار با معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، بیان کرد که در دوره‌ای تاریخی به سر می‌بریم که خداروشکر همه دستگاه‌ها و مسئولان استان پای کار ورزش هستند. وی همچنین اعلام کرد که در مسئولیت قبلی خود، هیات‌های ورزشی آستان قدس رضوی را مجاب کرده تا تربیت‌بدنی آستان در خدمت ورزش استان باشد.

به عقیده تاج فیروز، همه مردم باید به توسعه ورزش استان کمک کنند و هر کسی نباید از فعالیت‌های انفرادی خود دست بردارد. او بیان کرد که هر استانی زیرساخت‌هایی دارد که می‌تواند ورزش آن استان را بهبود بخشد و تربیت بدنی آستان قدس رضوی، شهرداری، آموزش و پرورش، و سپاه نیز آمادگی خود را برای کمک به ورزش استان اعلام کرده‌اند.

وی همچنین بیان کرد که با کمک شهرداری و زیرساخت‌های خوبی که در اختیار دارد، می‌توانیم به ورزش مشهد کمک شایانی کنیم. این مسئله با همکاری عزیزانی که اعلام کرده‌اند آینده ورزش استان را بهبود خواهد بخشید. در نهایت، تاج فیروز بیان کرد که با همکاری این عزیزان، اتفاقات خوبی در زمینه ورزش رقم خواهد خورد.