نهضت آسفالت معابر شهر آباده

کوچه اول خیابان شهید اندرزگو به میزان ۱۰۵ متر کانیو و ۸۵۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت در حال انجام می باشد که بزودی جهت رفاه حال همشهریان گرامی به بهره برداری می رسد.

گزارش شهرداران، در مورد نهضت آسفالت معابر شهر آباده است. این نهضت شامل آسفالت کوچه اول خیابان شهید اندرزگو با میزان ۱۰۵ متر کانیو و ۸۵۰ مترمربع زیرسازی می‌باشد. این پروژه در حال انجام است و به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار آباده، مهندس شاکر، اعلام کرده است که برای اجرای طرح نهضت آسفالت معابر، لکه‌گیری و زیرسازی نیز انجام شده است. همچنین مبلغی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال نیز برای جدولگذاری معابر اختصاص داده شده است. این تلاش ها با هدف افزایش رفاه حال همشهریان گرامی انجام شده است.

یکی از بخش‌های اصلی این نهضت، آسفالت کوچه اول خیابان شهید اندرزگو است. با اجرای این طرح، کوچه بهبود و به یک کوچه زیبا و مقرون به صرفه تبدیل خواهد شد. ضمناً، با انجام آسفالت در این معبر، مشکلات خاک رس و پوسترهای خیابانی نیز به حداقل می‌رسد.

همچنین در این نهضت، لکه‌گیری و زیرسازی معابر نیز اجرا شده است. لکه‌گیری معابر، باعث ایجاد ترافیک صحیح و افزایش ایمنی رانندگان می‌شود. زیرسازی نیز برای استحکام بیشتر این معابر و جلوگیری از ترک خوردگی و خرابی‌های ناشی از شرایط آب و هوایی انجام می‌شود.

هر چند که انجام این پروژه‌ها هزینه‌بر است، اما با تصریح شهردار آباده، در بودجه سال جاری شهرداری مبلغی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال برای آسفالت کلیه معابر سطح شهر آباده اختصاص یافته است. این اقدام نشان از توجه و تلاش شهرداری آباده در بهبود زیرساخت‌های شهری و ارتقای رفاه شهروندان است.