عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد:

احتمام ویژه مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری منطقه ۲ با انجام آسفالت ریزی و تعریض جاده شادآباد، موجب رفع وضعیت نابسامان این مسیر شده است. به گزارش شهرداران و روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، حکیمه غفوری در بازدید از روند آسفالت ریزی و تعریض جاده شادآباد که با همراهی موسی […]

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری منطقه ۲ با انجام آسفالت ریزی و تعریض جاده شادآباد، موجب رفع وضعیت نابسامان این مسیر شده است.

به گزارش شهرداران و روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، حکیمه غفوری در بازدید از روند آسفالت ریزی و تعریض جاده شادآباد که با همراهی موسی علی ‌پور زنوزی شهردار و محمد زارع معاون فنی و عمرانی منطقه ۲ به انجام رسید، افزود: جای خوشحالی است که شهردار و عوامل زحمتکش منطقه ۲ با دستور شهردار تبریز و در پی درخواست شورا و دهیاری شادآباد اقدام به آسفالت ریزی جاده شادآباد کرده و این مسیر را از وضعیت نابسمان خارج کردند.

وی افزود: همت شهردار و شورای شهر برای توزیع عادلانه امکانات است که این امر آبادانی و توسعه شهر را موجب شده است.

غفوری ضمن قدردانی از تلاش های شهردار منطقه ۲ و عوامل اجرائی و همکاری شورا، تصریح کرد: خوشبختانه در ردیف بودجه این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز، توجه ویژه ای به مناطق کم‌برخوردار شده است.

مشکلات و موارد قابل رسیدگی مطرح شده نیز پیگیری می‌شود و در اختیار قرار دادن امکانات موجود زیرساختی دولت با هماهنگی و هم افزایی مسئوولان دستگاه‌های مرتبط قابل حل است. پشتوانه، جایگاه و نقطه اتکا نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق کم برخوردار است که از نظر فرهنگی جایگاه رفیع و ارزشمندی دارند.طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری برای مناطق محروم در کشور برنامه‌ریزی می‌شود ولی به سرانجام نمی‌رسند اما این بار امیدواریم که دست در دست هم بدهیم و بتوانیم این مناطق حاشیه را از نعمت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده، بهره‌مند سازیم.