مناسب سازی کالبدی تا تسهیل رفع مشکلات مورد مطالبه شهروندان در خیابان کرمان

شهردارمنطقه١۴ تاکید کرد:

مناسب سازی کالبدی  معابر و افزایش سرانه های عمومی و سبز همچنین تسریع در محقق شدن مطالبات شهروندان ساکن در خیابان کرمان در دستورکار شهرداری منطقه١۴ قرار گرفت.
به گزارش شهرداران  روابط عمومی شهرداری منطقه١۴، امیر شهرابی شهردار منطقه طی رصد میدانی از چالش ها و بررسی درخواست های شهروندان خیابان کرمان، با لحاظ مطالعات ترافیکی، اجتماعی، کالبدی و اقتصادی این خیابان، راهکارهای لازم به منظور افزایش زیبایی بصریی همچنین رفع مشکلات شهری و کالبدی این محدوده را ارائه کرد.
از مرتفع شدن چالش های شهری چون لایروبی کف سازی آنها، بهسازی جداول، پیاده رو سازی تا آسفالت ریزی و نوسازی ساخت بناهای فرسوده، از اقداماتی است که در این خیابان با دستور شهرابی و به منظور افزایش زیبایی بصری منظر شهری همچنین جلب رضایت شهروندان با سرعت انجام می شود.
شهردار منطقه در بخش دیگری از این بازدید به بررسی طرح هایی پرداخت که در گذشته آغاز شده و نیمه کاره مانده اند، وی ضمن اعلام تداوم بررسی های دقیق تر و حضور میدانی از برنامه ریزی برای حل مشکلات حل نشده بخش های از بافت قدیمی این خیابان و تکمیل زیرساخت های مناسب شهری خبرداد.
توسعه فضای سبز و بازی کودکان در کنار تسهیل در ایجاد دسترسی محلی برای بخش غربی و شرقی خیابان کرمان همچنین رفع گره های ترافیکی و مناسب سازی کالبد شهری از موارد مورد تاکید شهردار منطقه در خیابان کرمان است که در اولویت برنامه ریزی، بررسی و دستور کار قرارگرفت.