معرفی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، در این آیین با معرفی حجت‌الاسلام‌ محمد قادری به‌ عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر از خدمات حجت‌الاسلام محمد رضا طاهری قدردانی شد.

امام جمعه بوشهر در این آیین خدمت در این نهاد مقدس را با اهمیت و مهم دانست و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی با ارزش در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با قدردانی از تلاش حجت‌الاسلام‌ طاهری، مدیرکل قبلی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، تصریح کرد: وی منشا تحولات بسیاری در عرصه طراحی، توسعه نرم‌افزاری، فرهنگی و علوم قرآنی بوده که خدمات وی قابل تقدیر و ستایش است.

امام جمعه بوشهر مدیریت میدانی و کارآمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان را ستود و برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.

بوشهر قطب مقاومت در کشور

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه بوشهر قطب مقاومت در کشور معرفی شده است، اظهار داشت: گردشگری مقاومت یکی از طرح‌های مهم است که استان بوشهر در این عرصه می‌تواند پیشتاز باشد.

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی بازسازی ساختار فرهنگی در جامعه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ساختار فرهنگی با رویه و روحیه انقلابی از محورهای مهم این نهاد است.

وی مردم سالاری فرهنگی را یکی دیگر از محورهای فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: برای پایه‌گذاری مردم سالاری فرهنگی توجه ویژه شده و در این راستا نیاز به طراحی و تدوین نقشه و برنامه است.