توزیع آسفالت در معابر جنوب غرب تبریز

‌شهردار منطقه ۷ تبریز از توزیع ۴۹۴ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی جنوب غرب شهر طی هفته گذشته بر اساس اولویت و نیازسنجی های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش شهرداران محمد رشتبری شهردار تبریز  در تشریح این خبر گفت: عملیات آسفالت ریزی به دو صورت اساسی و لکه گیری بر اساس اولویت و نیازسنجی های صورت گرفته توسط معاونت های فنی عمرانی و خدمات شهری انجام می‌شود.

وی عملیات آسفالت ریزی اساسی را ۴۷۴تن در هفته گذشته عنوان کرد و افزود: عملیات آسفالت ریزی اساسی در مسیرهای آخماقیه کوچه مهران، اندیشه نیروی هوایی ۳ و ۵، اندیشه کوچه مدرسه پنجم، رواسان کوچه گلستان، محله کوجووار کوچه دانش انجام شده است.

رشتبری با بیان اینکه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت نیز با توزیع حدود ۲۰ تن آسفالت اجرایی شد، اظهار کرد: مسیرهای اصلی اندیشه، جلالیه، رسالت   مسیرهایی بودند که در دست لکه گیری طی مدت مذکور قرار گرفتند.

نصب و تجهیز معابر جنوب غرب تبریز با دو هزار و ۱۳۵ تجهیزات ترافیکی خبر داد.
به گزارش شهریار، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: طی چهار ماه گذشته دو هزار و ۱۳۵ تجهیزات ترافیکی در معابر جنوب غرب تبریز نصب شده است که شامل تابلوها، بشکه های ترافیکی، استوانه و گل میخ می شود.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته، اظهار کرد: طی مدت مذکور ۱۳۵ تابلوی انتظامی، اطلاعاتی و هشداردهنده در مسیرهای ۳۵ متری شهرک اندیشه، جاده دیزل آباد، کوی صنعتی و سطح حوزه، یکهزار و ۸۵۰ گل میخ، ۳۵ عدد بشکه ترافیکی، ۱۵۰ عد استوانه و ۳۳۰ متر گاردریل در مسیرهای پرتردد و حادثه خیز نصب شده است.
رشتبری به ضرورت و اهمیت تجهیزات ترافیکی در ارتقای امنیت معابر و کاهش خطر تصادفات اشاره کرد و افزود: طی مدت مذکور بالغ بر ۹۰ متر مربع در میدان شهرک اندیشه رنگ آمیزی شطرنجی، ۳۸۰ متر مربع رنگ آمیزی سرعت گیرها و پنج هزار و ۵۰۰ متر رنگ آمیزی محوری در سطح منطقه انجام شده است.