رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

برای مطالبات شهرداری اردبیل مجوز اعمال کاهش ۳۰ درصدی صادر شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل: مجوز اعمال کاهش ۳۰ درصدی برای مطالبات شهرداری اردبیل صادر شد به گزارش شهرداران و به نقل از شورای شهر اردبیل دکتر سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز برای اعمال کاهش ۳۰ درصد در عوارضات شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد. وی با بیان اینکه […]

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

مجوز اعمال کاهش ۳۰ درصدی برای مطالبات شهرداری اردبیل صادر شد

به گزارش شهرداران و به نقل از شورای شهر اردبیل دکتر سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز برای اعمال کاهش ۳۰ درصد در عوارضات شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

وی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته شهرداری همزمان با دهه مبارک فجر و بمناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  در مطالبات خود کاهش و تخفیف در عوارضات را اعمال می‌کند؛ افزود: امسال نیز همزمان با دهه مبارک فجر این طرح اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لایحه کاهش و تخفیف در عوارضات شهرداری امروز در ۹۵ امین جلسه رسمی شورای شهر مطرح و با موافقت اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید و به زودی اجرا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: شهروندان میتوانند با بهره گیری از این فرصت  طلایی علاوه بر اینکه شهرداری را در اخذ مطالبات خود یاری کنند، بلکه عوارض و جرایم خود را بصورت اقساطی با ۵۰ درصد نقد و مابقی در ۵ قسط  پرداخت کنند.

سیدهاشمی افزود: این تخفیف از یکم تا بیست و پنجم بهمن ماه ۳۰ درصد، از ۲۵ بهمن  تا ۲۰ اسفند،  ۲۰ درصد ارایه خواهد شد.