مراسم تجلیل از آتشنشانان شهرداری چالوس با اشاره به غیورمردی آتش نشانان چالوس

مهندس آرش رضوی رئیس شورای شهر چالوس در مراسم تجلیل از آتشنشانان شهرداری چالوس با اشاره به غیورمردی آتش نشانان چالوس در همه حوادثی که در چالوس اتفاق افتاد، اظهار کرد: از خانواده آتش نشانان که با صبر و شکیبایی در لحظات پر از استرس و پرخطر همراه این فرشتگان نجات هستند تقدیر وتشکر بعمل می آورم.

به گزارش شهرداران، رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با تاکید بر اینکه باید به چالوس به صورت ملی نگاه شود، گفت: با وجود افزایش چند برابری خودرو طی ۱۰ سال گذشته در چالوس اما شاهد کاهش بار ترافیک از مرکز شهر هستیم که نشان دهنده اقدامات موثر مدیریت شهری طی دوره های مختلف و خصوصا دوره ششم است.

مهندس آرش رضوی، رئیس شورای شهر چالوس، در مراسم تجلیل از آتشنشانان شهرداری چالوس، به غیورمردی و شجاعت آتشنشانان در تمام حوادثی که در شهر اتفاق افتاد، تقدیر و تشکر کرد. وی تاکید کرد که خانواده‌های آتشنشانان با صبر و شکیبایی در لحظات پر از استرس و خطر در کنار این فرشتگان نجات هستند. او با بیان این حدیث از امام کاظم شیعه، اشاره کرد که هرکس برای نجات جان مردم تلاش کند و انسان را از مرگ نجات دهد، در روز قیامت از عذاب الهی در امان خواهد بود و رستگار خواهد شد.

آرش رضوی افزود که در طی ۶ ماه اول سال، ۲۴۳ حادثه در شهر چالوس و حتی در سطح شهرستان روی داد که آتشنشانان به تمام شهرستان خدمات ارائه کردند. وی بیان کرد که در حال حاضر اولویت شهرداری و شورا ادامه و اتمام رینگ ۲ شهری است و تا پایان سال باید خیابان ۱۷ شهریور به رادیو دریا متصل شود.

رئیس شورای شهر چالوس با تاکید بر ضرورت نگاه کردن به چالوس به صورت ملی، به آسفالت خیابان گازوئیل و همکاری شرکت نفت و مسئولین دیگر در رفع موانع اشاره کرد. او اظهار داشت که با تمام اقداماتی که در جهت آزادسازی و اتصال و تملک در چالوس انجام می‌شود، به زودی شاهد کاهش بار ترافیک از هسته مرکزی شهر خواهیم بود.

مهندس آرش رضوی همچنین تاکید کرد که با افزایش چند برابری خودروها طی ۱۰ سال گذشته در چالوس، با اقدامات موثر مدیریت شهری، شاهد کاهش بار ترافیک از مرکز شهر هستیم. این نشان دهنده اقدامات موفق در دوره‌های مختلف مدیریت شهری، به ویژه دوره ششم است.