نگهداشت فضای سبز در سطح محلات توحید و دریان نو

به گزارش روابط عمومی شهرداری #منطقه۲ محمد کریمی شهردارناحیه۶ از استمرار نگهداشت فضای سبز بوستانها و قطعات فضای سبز در سطح محلات توحید و دریان نو خبر داد.

به گزارش شهرداران و به نقل از گفته محمد کریمی شهردار ناحیه۶  محلات توحید و دریان نو با توجه به گرم شدن هوا در هفته اخیر و لزوم آبیاری درختان و باغچه ها و سایر قطعات فضای سبز و نیز نگهداشت بوستانهای سطح ناحیه جهت استفاده شهروندان ، عملیات نگهداشت توسط اداره خدمات شهری و فضای سبز ناحیه به صورت مستمر صورت می گیرد و تاکید شده عملیات آبیاری درختان و باغچه ها و فضای سبز بوستانها به صورت منظم و برنامه ریزی شده انجام شود .

کریمی به مرمت تشتک و کندوکوب لچکی خیابان شهید تیموری و خیابان بهبودی ، حذف تنه جوش و پاجوش درختان و کاشت نهال و درخت در خیابان رودکی ، تغذیه کود آهن اسید هیومیک و کود اوره درختان چنار خیابان سوم دریان نو نبش چهارم ،کاشت فلاورباکس مقابل پمپ بنزین خیابان خوش ،علف کشی و کندوکوب باغچه های خیابان شهید طاهرنیا ، حذف تنه جوش و پاجوش لچکی مقابل مسجد النبی (ص) ، مرمت تشتک و علف کشی بوستان بازیافت و علف کشی بوستان دوستان را از اقدامات اداره فضای سبز شهرداری #ناحیه۶ برشمرد .

محله دریان‌نو واقع در محدوده مرکز شهر تهران و منطقه ۲ شهرداری تهران است که با محله های مهم زیادی همچون صادقیه، ستارخان، شادمهر، شهرآرا و تهران ویلا مجاورت دارد.

محله دریانو در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد نیست و یکی از محله هایی است که به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با استفاه از اتومبیل شخصی خود به سایر نقاط این محله تردد کنید.

محله دریانو یکی از محله های اطراف خیابان ستارخان است. محله ایی بسیار خوب و سطح بالا که امکانات بسیار خوب شهری برخوردار است.

محله دریان نو دارای دسترسی بسیار خوبی است که سبب افزایش میزان نفوذپذیزی منطقه شده است.