سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد:

صدور یک هزارو ۱۴۳ پایانکار آتش نشانی در سه ماهه نخست امسال

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در راستای پیشبرد و ارتقاء ایمنی شهری، سه ماهه اول سال جاری یک هزار و صد و چهل و سه فقره طرح و پایانکار ایمنی توسط معاونت پیشگیری این سازمان صادر شد.

به گزارش شهرداران، سعید صالح‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: حفظ و ارتقاء ایمنی، گامی موثر و پایدار در توسعه امنیت ایمنی شهری است که با رشد شهرنشینی و ساخت و سازهای عمودی، اهمیت این هدف بیش از پیش نمایان می شود.

وی ادامه داد: بسترسازی ایمنی در سال های اخیر با بررسی، بازبینی، ارائه دستورالعمل، طرح های ایمنی و صدور پایانکار از سوی این سازمان انجام و بیش از یک هزار و صد و چهل و سه پایانکار ایمنی در سه ماهه اول سال جاری انجام گرفت که ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی، آموزشی،  خدماتی و … در این بین قرار دارند.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز یادآور شد: مشاوره های ایمنی دیگر خدمات عمومی ایمنی به شهروندان و مراجعان بخش های مختلف صنعتی، تجاری، آموزشی و … است که روزانه توسط کارشناسان حفاظت ایمنی انجام می گیرد.

صالح‌نیا افزود: امید است در سال های آتی، تداوم اجرا و بررسی های ایمنی همچنان با دقت و ظرافت بیشتری ادامه یافته و شهروندان و مسئولان کارگاههای ساختمانی با بهره گیری از خدمات ایمنی آتش نشانی، بستر ایمنی شهر و شهروندان را میسر سازند.