رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهار محال و بختیاری:

شوراهای اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی می توانند مؤثر واقع شوند

سرهنگ نجفی تصریح کرد: شوراهای اسلامی منتخب مردم هستند و در پیشگیری از نزاع های دسته جمعی، مبارزه با مواد مخدرو رفع اختلافات ملکی در منطقه می‌توانند با همکاری مسئولین نقش مؤثری را ایفا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، سرهنگ خسرو نجفی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان در جلسه کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کوهرنگ با اشاره به اهمیت برداشتن عنوان ها در مناصب اداری جهت بهبود عملکرد ها، خاطر نشان کرد: شوراها و مسئولین باید معتقد به مردم بوده و موفقیت در کار را مدیون زیر مجموعه و مردم بدانند.

وی با اشاره به لزوم کنار گذاشتن شخص محوری، افزود: خدمت به مردم را باید هدف نهایی خود قرار دهیم  تا موفقیت حاصل گردد.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: شوراهای اسلامی منتخب مردم هستند و در پیشگیری از نزاع های دسته جمعی، مبارزه با مواد مخدرو رفع اختلافات ملکی در منطقه می توانند با همکاری مسئولین نقش مؤثری را ایفا کنند.

وی اذعان داشت: شوراهای اسلامی با فرهنگ سازی و جلوگیری از تکرار آداب و رسوم غلط از جمله استفاده نکردن مردم از سلاح در جشن های عروسی و عزاداری و سوق دادن مردم جهت صرف هزینه‌ها برای ایتام و نیازمندان می توانند از بسیاری آسیب‌های اجتماعی جلوگیری نمایند.

سرهنگ نجفی یادآور شد: مردم می توانند با شماره ۱۹۷ نیروی انتظامی تماس گرفته و پیشنهادات و انتقادات خود جهت بهبود امور را اعلام نمایند.