تعهد و تخصص ویژگی بانوان شاغل در شهرداری

به گزارش شهرداران و شهردار شهرکرد گفت: زنان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص هستند که بخشی از اتفاقات خوبی که در شهرداری شاهد آن هستیم مرهون زحمات بانوان شاغل در این نهاد است. همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و روز زن، از زنان شاغل در شهرداری […]

به گزارش شهرداران و شهردار شهرکرد گفت: زنان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص هستند که بخشی از اتفاقات خوبی که در شهرداری شاهد آن هستیم مرهون زحمات بانوان شاغل در این نهاد است.

همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و روز زن، از زنان شاغل در شهرداری شهرکرد تجلیل شد.

محمدحسین واحدیان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این آیین با تاکید بر نقش والای زنان گفت: این قشر در نظام خانواده و جامعه نقش بسزا و تأثیرگذاری در سازندگی دارند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش زن در جامعه و خانواده گفت: زنان شاغل در شهرداری باید با مطالعه زوایایی مختلف اخلاقی، شخصیتی، رفتاری و زندگی بزرگ اسلام از ایشان الگو و تاثیر بگیرند.

شهردار شهرکرد ضمن تقدیر از عملکرد مثبت زنان شاغل در شهرداری شهرکرد، از آنها خواست تا با اخلاق خوش و رعایت ضوابط همانند گذشته الگوی مناسبی برای دیگران باشند.

واحدیان ادامه داد: بخشی از اتفاقات خوبی که در شهرداری شاهد آن هستیم مرهون زحمات بانوان شاغل در این نهاد است.وی اظهار داشت: در مجموعه مدیریت شهری توانمند، متعهد و متخصص هستند که علی‌رغم کار بیرون از خانه و خدمت مثمرثمر به شهروندان، نقش مادری خود را در کانون گرم خانواده حفظ کرده‌اند.در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از ۸۰ نفر از بانوان شاغل در شهرداری شهرکرد قدردانی شد.